Vprašalnik je namenjen pastoralnim delavcem (duhovnikom, redovnikom/redovnicam, katehistom/katehistinjam, mladinskim voditeljem, ...) , ki delajo z mladimi med 13. in 29. letom starosti. Namen vprašalnika je sodelovati v pripravi na Sinodo mladih 2018. Papež Frančišek želi, da bi Cerkev poslušala mlade in hkrati reflektirala tudi sama sebe. Želimo zbrati čimveč informacij o razumevanju sveta mladih in izkušnje osebnega spremljanja ter razločevanja poklicanosti. Preko vprašalnika imate možnost posredovati, izraziti in pripovedovati svojo izkušnjo. Na podlagi zbranih podatkov bomo pripravili poročilo za tajništvo sinode, kar bo v pomoč pri pripravi Delovnega dokumenta oziroma Instrumentum laboris.
"Mladi" v vprašalniku pomeni osebe v starosti od 13 do 29 let. Izpolnjevanje vprašalnika traja približno 20 minut. Vprašalnik je anonimen. Beleženje odgovorov v vprašalniku se ne povezuje z informacijami, ki bi omogočale identifikacijo uporabnika. Izjema so vprašanja, kjer je to izrecno zahtevano.
S klikom na Naslednja stran pričnete z izpolnjevanjem ankete.
Trenutno ste v testnem vnosu ankete!Odgovori se bodo shranili in bodo posebej označeni.
Skoči na: Stran 1 - (Q1) a) MLADI, CERKEV IN DRUŽBA - (Q2) Kje in kako pogosto se srečujete z mladimi? - (Q3) Podrobneje lahko zapišete odgovor na zgornje vprašanje. - (Q4) Kako komentirate trditev: "Želel/-a bi se srečati z mladimi in biti z njimi, vendar jih ni." - (Q5) V kolikšni meri poslušate in razumete resničnost mladih? - (Q6) V kolikšni meri spodaj navedeni izzivi veljajo za mlade v vašem okolju? - (Q7) Lahko zapišete kaj več o izzivih za mlade danes. - (Q8) V kolikšni meri spodaj navedene priložnosti veljajo za mlade v vašem okolju? - (Q9) Lahko zapišete kaj več o priložnostih za mlade danes. - (Q10) Kako ocenjujete uspešnost pastoralne ponudbe za mlade? - (Q11) Na kratko utemeljite svoje odgovore, predvsem, zakaj ocenjujete določene dejavnosti za zelo uspe - (Q12) Katere oblike za srečevanja mladih imajo v okolju IZVEN Cerkve največji uspeh in zakaj? - (Q13) Kaj po vašem mnenju mladi danes konkretno želijo od Cerkve? - (Q14) Podrobneje lahko zapišete odgovor na zgornje vprašanje. - (Q15) Kako in kje uspete srečati mlade, ki se ne udeležujejo dejavnosti v okviru Cerkve?Stran 2 - (Q16) b) MLADINSKA PASTORALA IN PASTORALA POKLICANOSTI - (Q17) Sinoda mladih 2018 ima v naslovu pojem "razločevanje poklicanosti". Kaj razumete pod tem izrazom - (Q18) Kako in koliko se družine ali skupine v vašem okolju vključujejo v razločevanje poklicanosti - (Q19) Kako župnija in druge pastoralne ustanove prispevajo k vzgoji za razločevanje poklicanosti? Na - (Q20) Na kakšne načine se v vašem okolju odzivate na kulturne spremembe, ki so posledica razvoja dig - (Q21) Mlade spodbujam k udeležbi na naslednjih dogodkih: - (Q22) Kako vrednotite učinek teh dogodkov na redno pastoralno delo? Na kakšen način bi lahko taki do - (Q23) Če ne spodbujate udeležbe na takih dogodkih, napišite zakaj ne. - (Q24) Kako v vaši župniji / skupnosti / redovni skupnosti / združenju /... načrtujete izkušnje in - (Q25) Podrobneje opišite načine načrtovanja mladinske pastorale in pastorale poklicanosti (predstaviStran 3 - (Q26) c) SPREMLJEVALCI - (Q27) Koliko časa si kot duhovnik/vzgojitelj/mladinski voditelj vzamete za osebno duhovno spremljanje - (Q28) Na kakšen način izvajate osebno duhovno spremljanje mladih? Navedite čimbolj konkretne primere - (Q29) Če ne izvajate osebnega duhovnega spremljanja mladih, zapišite razloge, zakaj ne. Navedite čim - (Q30) Naštejte pobude in programe za oblikovanje osebnih spremljevalcev. Se vam zdi tako ponudba potre - (Q31) Kako ocenjujete osebno duhovno spremljanje v semenišču ali v pripravi na redovniški poklic?Stran 4 - (Q32) DOBRE PRAKSE - (Q33) Kako pomagate mladim, da gledajo na prihodnost z upanjem in - (Q34) Mladim se pogosto zdi, da so na obrobju in niso vključeni v politična, gospodarska in družbena - (Q35) Opišite primere, ko v vašem okolju deluje medgeneracijski odnos (med mladimi in starejšimi). KStran 5 - (Q36) DELJENJE IZKUŠENJ - (Q37) Naštejte glavne vrste pastoralnih dejavnosti spremljanja in razločevanja poklicanosti v vašem - (Q38) Opišete lahko še kakšno izkušnjo dela in življenja z mladimi, ki bi jo želeli deliti in ni Stran 6 - (Q39) Spol: - (Q40) Vloga v mladinski pastorali ali/in pastorali poklicanosti - (Q41) Starost: - (Q42) Spadam v: - (Q43) Redno delam z mladimi: - (Q44) Število mladih, s katerimi se redno srečujem: - (Q45) Če se spomnite svoje mladosti, ste imeli izkušnjo, da vas je nekdo osebno spremljal? Opišite. - (Q46) Imate izkušnjo, da vas nekdo osebno spremlja? Opišite. Lahko opišete tudi izkušnjo mladinske - (Q47) Napišite, v katero/e mladinsko organizacijo/skupnost/dejavnost, ste vključeni.
a) MLADI, CERKEV IN DRUŽBA
Kje in kako pogosto se srečujete z mladimi?
Podrobneje lahko zapišete odgovor na zgornje vprašanje.
Kako komentirate trditev: "Želel/-a bi se srečati z mladimi in biti z njimi, vendar jih ni."
V kolikšni meri poslušate in razumete resničnost mladih?
V kolikšni meri spodaj navedeni izzivi veljajo za mlade v vašem okolju?
Lahko zapišete kaj več o izzivih za mlade danes.
V kolikšni meri spodaj navedene priložnosti veljajo za mlade v vašem okolju?
Lahko zapišete kaj več o priložnostih za mlade danes.
Kako ocenjujete uspešnost pastoralne ponudbe za mlade?
Na kratko utemeljite svoje odgovore, predvsem, zakaj ocenjujete določene dejavnosti za zelo uspe
Katere oblike za srečevanja mladih imajo v okolju IZVEN Cerkve največji uspeh in zakaj?
Kaj po vašem mnenju mladi danes konkretno želijo od Cerkve?
Kako in kje uspete srečati mlade, ki se ne udeležujejo dejavnosti v okviru Cerkve?
b) MLADINSKA PASTORALA IN PASTORALA POKLICANOSTI
Sinoda mladih 2018 ima v naslovu pojem "razločevanje poklicanosti". Kaj razumete pod tem izrazom
Kako in koliko se družine ali skupine v vašem okolju vključujejo v razločevanje poklicanosti
Kako župnija in druge pastoralne ustanove prispevajo k vzgoji za razločevanje poklicanosti? Na
Na kakšne načine se v vašem okolju odzivate na kulturne spremembe, ki so posledica razvoja dig
Mlade spodbujam k udeležbi na naslednjih dogodkih:
Kako vrednotite učinek teh dogodkov na redno pastoralno delo? Na kakšen način bi lahko taki do
Če ne spodbujate udeležbe na takih dogodkih, napišite zakaj ne.
Kako v vaši župniji / skupnosti / redovni skupnosti / združenju /... načrtujete izkušnje in
Podrobneje opišite načine načrtovanja mladinske pastorale in pastorale poklicanosti (predstavi
c) SPREMLJEVALCI
Koliko časa si kot duhovnik/vzgojitelj/mladinski voditelj vzamete za osebno duhovno spremljanje
Na kakšen način izvajate osebno duhovno spremljanje mladih? Navedite čimbolj konkretne primere
Če ne izvajate osebnega duhovnega spremljanja mladih, zapišite razloge, zakaj ne. Navedite čim
Naštejte pobude in programe za oblikovanje osebnih spremljevalcev. Se vam zdi tako ponudba potre
Kako ocenjujete osebno duhovno spremljanje v semenišču ali v pripravi na redovniški poklic?
DOBRE PRAKSE
Kako pomagate mladim, da gledajo na prihodnost z upanjem in - (Q34) Mladim se pogosto zdi, da so na obrobju in niso vključeni v politična, gospodarska in družbena
Mladim se pogosto zdi, da so na obrobju in niso vključeni v politična, gospodarska in družbena
Opišite primere, ko v vašem okolju deluje medgeneracijski odnos (med mladimi in starejšimi). K
DELJENJE IZKUŠENJ
Naštejte glavne vrste pastoralnih dejavnosti spremljanja in razločevanja poklicanosti v vašem
Opišete lahko še kakšno izkušnjo dela in življenja z mladimi, ki bi jo želeli deliti in ni
Spol:
Vloga v mladinski pastorali ali/in pastorali poklicanosti
Starost:
Spadam v:
Redno delam z mladimi:
Število mladih, s katerimi se redno srečujem:
Če se spomnite svoje mladosti, ste imeli izkušnjo, da vas je nekdo osebno spremljal? Opišite.
Imate izkušnjo, da vas nekdo osebno spremlja? Opišite. Lahko opišete tudi izkušnjo mladinske
Napišite, v katero/e mladinsko organizacijo/skupnost/dejavnost, ste vključeni.
Izklopi preverjanje pogojev in opozoril
Prikaži pogoje in bloke pred vpr.
Prikaži imena spremenljivk
Skrij komentarje na vprašanja
Vaše inicialke za komentarje: