Lep pozdrav,
V nastajanju je članek z naslovom Coaching kot orodje odnosov z javnostmi v obdobju po večji krizi. Glavni namen članka je ugotoviti razširjenost uporabe coachinga v organizacijah, trenutno stanje notranje oziroma interne komunikacije ter prikazati kako učinkovita je lahko uporaba coaching metode v času post-krizne situacije (po kovidu, nemirom itd.). Ob tem želiva ugotoviti, kako se je stanje spremenilo od leta 2019, torej pred-kovidnim časom, ko sva prvič izpeljali raziskavo, in sedaj, šest let kasneje, ko je našo družbo pretreslo kar nekaj kriz in kriznih situacij.
Vaše sodelovanje, je v raziskavi izrednega pomena, saj bova tako pridobili informacije o notranji komunikaciji, delovanju odnosov z javnostmi in uporabi coachinga v organizacijah ter bova lahko podali konkretna priporočila organizacijam tudi v duhu novo sprejetih ESRS standardov v okviru nove CSRD direktive - Direktive o poročanju podjetij glede trajnostnosti, kjer je izjemno pomembno prav področje S (social, družba/zaposleni). Anketa je anonimna. Pridobljeni podatki bodo obravnavani v strogi tajnosti, analizirani na splošno ter uporabljeni le za potrebe omenjenega članka.
Za vaše sodelovanje se vam iskreno zahvaljujeva.
Nina Lesar in mag. Natalie Cvikl Postružnik