-
Zakaj strani niso prikazane pravilno, oziroma zakaj se vsebine prekrivajo?
-
Zakaj po registraciji ne dobim potrditvenega emaila?
-
Zakaj se ne morem prijaviti v aplikacijo 1KA?
-
Zakaj moje geslo za registracijo oziroma prijavo ni sprejeto?
-
Zakaj se slika s kodo (CAPTCHA) ne prikaže?
-
Kako v brskalniku izbrišem piškotke?
-
Kako zamenjam ali nadgradim brskalnik?
-
Kako omogočim preverjanje črkovanja?
-
Zakaj po nadgradnji orodja 1KA ne vidim vseh novih funkcionalnosti ali se mi te ne prikazujejo pravilno?
-
Mojih podatkov ni oziroma so nepravilni.
-
Zakaj ni priporočljivo kopiranje besedila?
Za reševanje vsebinskih težav vam priporočamo ogled Priročnikov in Pogostih vprašanj.
V primeru, da ne najdete rešitve, se lahko obrnete na nas preko spletnega obrazca >>
Še nabor najpogostejših vprašanj:
- Kje so meje brezplačne pomoči?
- Moja anketa ima zelo malo odgovorov (N)
- Zakaj moje geslo za registracijo oziroma prijavo ni sprejeto?
- Kako nastavim, da anketiranci preskočijo vprašanja, ki so za njih neustrezna (pogoji)?
- Koliko časa anketa ostane shranjena in koliko časa je aktivna?
- Kakšna je omejitev števila vprašanj in respondentov?
- Moja anketa je izginila
- Vprašalnik se po koncu izpolnjevanja (s klikom na KONEC) ne zapre
- Zakaj ne vidim vseh podatkov?
- Ali lahko restavrirate podatke, ki sem jih pomotoma izbrisal?
- Kaj pomenijo negativne vrednosti v podatkih?
- Imam težave z izvozom v SPSS SYNTAX
- Ali mi lahko pomagate izdelati spletno anketo?