Do sedaj še ni bilo primera, da bi 1KA anketni podatki komu nepovratno izginili. Vse dosedanje izkušnje kažejo, da gre v takih primerih za eno izmed naslednjih možnosti:
- Vključeno imate filtriranje. Rešitev je, da odstranite vse filtre, oziroma da za vsak filter nastavite privzete nastavitve v zavihku 'PODATKI' - 'Pregledovanje', s klikom na ikono v obliki lijaka (v zgornjem desnem kotu nad tabelo podatkov). Podatke je namreč možno filtrirati glede na statuse, spremenljivke, pogoje ali obdobje.
- Podatki so shranjeni v bazi (kjer so vsi odgovori respondentov), vendar se datoteka (ki se iz baze generira kot osnova za analize in izvoze) ni kreirala v celoti. V nekaterih primerih – posebej če je anketa določen čas neaktivna – je zato potrebno datoteko podatkov generirati ročno (običajno se to sicer izvede avtomatsko). V takem primeru se lahko ponovno generira datoteka s podatki, kar lahko naredite v zavihku 'PODATKI' - 'Pregledovanje' s klikom na ikono v obliki dveh puščic – 'Ponovno generiraj datoteko s podatki', ki se nahaja skrajno desno, poleg ikone 'Filtri'.
V primerih, da je respondent trdil, da je izpolnil anketo, uredniki ankete pa niso videli njegovih odgovorov, se je izkazalo, da:
- je respondent odgovarjal na kakšno drugo anketo;
- je kdo od urednikov ankete zapis po pomoti izbrisal;
- so uredniki zapis spregledali.