V primeru, da po opravljeni registraciji ne dobite potrditvenega e-poštnega sporočila za aktivacijo 1KA računa, najprej preverite pravilnost vpisanega e-maila.
Najpogostejše napake pri vpisovanju email naslova:
- zatipkanje pri vnosu email naslova, npr. 'enklIikanketa@gmali.com';
- napačen email naslov, npr. vpisali ste kakega drugega izmed vaših email naslovov, zato preverite vse svoje email račune;
- nepotreben presledek, npr. enklikanketa @gmail.com;
- napačna končnica, npr. namesto pravilnega 'enklikanketa@gmail.com' je 'enklikanketa@gmail.si' ali 'enklikanketa@gmail.net';
- registrirali ste se na lastni namestitvi 1KA.
Če ste pravilno vpisali email naslov, a aktivacijskega emaila še vedno niste dobili, preverite nezaželeno pošto oz. 'spam'.
V primeru, da ste se registrirali z emailom neke organizacije, npr. službeni email, potem preverite tudi strežniške nastavitve organizacije.
Če še vedno ne dobite aktivacijskega/potrditvenega emaila, izpolnite obrazec >>.