Zakaj po registraciji ne dobim potrditvenega emaila?

V primeru, da po opravljeni registraciji ne dobite potrditvenega e-poštnega sporočila za aktivacijo 1KA računa, najprej preverite pravilnost vpisanega e-maila.

Najpogostejše napake pri vpisovanju email naslova:

  • zatipkanje pri vnosu email naslova, npr. 'enklIikanketa@gmali.com';
  • napačen email naslov, npr. vpisali ste kakega drugega izmed vaših email naslovov, zato preverite vse svoje email račune;
  • nepotreben presledek, npr. enklikanketa @gmail.com;
  • napačna končnica, npr. namesto pravilnega 'enklikanketa@gmail.com' je 'enklikanketa@gmail.si' ali 'enklikanketa@gmail.net';
  • registrirali ste se na lastni namestitvi 1KA.

Če ste pravilno vpisali email naslov, a aktivacijskega emaila še vedno niste dobili, preverite nezaželeno pošto oz. 'spam'.

V primeru, da ste se registrirali z emailom neke organizacije, npr. službeni email, potem preverite tudi strežniške nastavitve organizacije.

Če še vedno ne dobite aktivacijskega/potrditvenega emaila, izpolnite obrazec >>.

Orodje 1KA je brezplačno za osnovne uporabnike.