Other services
Izbira pravega paketa glede na vrsto uporabnika
Dodatne storitve 1KA so na voljo uporabnikom, ki potrebujejo strokovno podporo pri metodoloških vprašanjih, tehničnih prilagoditvah ali izobraževanju. Glede na specifične potrebe lahko izbirate med posameznimi storitvami ali celovitimi rešitvami, prilagojenimi vašim zahtevam.
Metodološke storitve za specifične potrebe uporabnikov segajo od pomoči pri razvoju vprašalnika, vnosa podatkov, statističnih analiz, podpore pri izvedbi anketiranja in svetovanja oziroma izobraževanja za uporabo 1KA, pa do pisanja poročil, načrtovanja raziskav, najzahtevnejšega metodološkega svetovanja ter celovite izvedbe anketne raziskave.
Tehnične storitve zajemajo standardizirane tehnične storitve, kot je restavriranje izbrisanega vprašalnika ali podatkov ter storitve po naročilu, kot je pomoč inženirja pri inštalaciji, dodatno programiranje ali sistemska pomoč.
Izobraževanja so namenjena zaposlenim v zasebnem in javnem sektorju, ki se pri svojem delu soočajo z zbiranjem in obdelavo podatkov. Spodaj so opisi vseh izobraževanj. Po dogovoru je mogoče vsebino posameznega izobraževanja razširiti z dodatnimi vsebinami. Izobraževanje lahko naročite preko obrazca. Po oddanem povpraševanju vas bomo kontaktirali na vaš elektronski naslov, da se dogovorimo o podrobnostih izvedbe izbranega izobraževanja.
Vse navedeno ne sodi v osnovno storitev spletnega anketiranja 1KA, saj zahteva dodatno porabo časa s strani ekipe 1KA. Tovrstna pomoč se obračuna na osnovi porabljenih ur, kjer se upoštevajo neprofitne tarife. Obračunski interval so ure, pri čemer se upoštevajo ZAČETE ure. Urne postavke se razlikujejo glede na zahtevnost dela.
Pomembno: metodološke storitve 1KA se nanašajo predvsem na pripravo 1KA vprašalnika, napredno metodološko in projektno pomoč. Pomoči za diplomske, magistrske in doktorske naloge ne nudimo. V tem primeru predlagamo, da se obrnete na katerega izmed drugih ponudnikov.
Za dogovor o metodološkem svetovanju, tehnični pomoči ali izobraževanju (naročilo, ocena trajanja in stroškov) lahko kontaktirate preko OBRAZCA >>.
Letne vzdrževalne pogodbe
Brez vzdrževalne pogodbe je podpora uporabnikom na voljo v omejenem obsegu – vključuje usmerjanje na obstoječe vodiče in odpravljanje morebitnih tehničnih težav. Pomoč je dostopna izključno prek spletne forme, pri čemer je odzivni čas en delovni dan.
Za hitrejši odziv in širšo metodološko podporo je priporočljiva vzdrževalna pogodba, ki zagotavlja:
- Telefonsko pomoč v delovnem času (9:00–15:00) z odzivnim časom do 2 uri.
- Pomoč prek e-pošte z enakim odzivnim časom v delovnem času.
- Prednostno obravnavo specifičnih potreb po novih funkcionalnostih 1KA v okviru razvojnih nadgradenj.
- Za kompleksnejše projekte so možni dodatni dogovori, prilagojeni vašim potrebam.
Stalna tehnična podpora v primeru lastne inštalacije aplikacije 1KA na strežniku 1KA. Vključuje:
- Tehnična podpora na osnovi vzdrževalne pogodbe vsebuje stalno tehnično podporo, tako telefonsko (v delovnem času 8h - 16h) kot po emailu (odzivni čas 2 uri v delovnem času).
- Uvrstitev specifičnih tehničnih potreb uporabnika na vrh razvoja aplikacije 1KA.
- Možnost podrobnega restavriranja iz varnostnih kopij (na dan) - v pogodbo je vključeno 1 restavriranje (vsako naslednje restavriranje je dodatno plačljivo po objavljenem ceniku)
- Nameščanje ene nadgradnje (vsaka dodatna nadgradnja na zahtevo naročnika je plačljiva po objavljenem ceniku).
- Odzivni čas manj kot en delovni dan, takojšnje intervencije v primeru tehničnih težav.
Stalna tehnična podpora v primeru lastne inštalacije aplikacije 1KA na strežniku uporabnika. Pogoj za vzpostavitev pogodbe je, da naročnik zagotovi oddaljen dostop do strežnika našemu sistemskem inženirju oz. programerju. Pogodba vključuje:
- Razpoložljivost tehničnega osebja (1KA programerji).
- Pomoč pri vzpostavitvi namestitve, intervencije v primeru tehničnih težav.
- Pomoč pri nameščanju ene nadgradnje*.
* Stalna tehnična podpora pri lastni namestitvi na lastnem strežniku, je omejena na največ 15 programerskih ur letno. Vse dodatne ure, se obračunajo skladno z veljavnim cenikom.
V primeru, da naše tehnično osebje nima dostopa do strežnika, je potrebno vsako težavo urejati na lokaciji naročnika, kar pomeni dodatne stroške pri vsaki intervenciji.
Izobraževanja
*Postavka velja v primeru, da se delavnice udeleži do 15 udeležencev.
1KA ponuja širok nabor funkcij za izdelavo vprašalnikov in zbiranje podatkov, vendar je za njegovo optimalno uporabo potrebno določeno metodološko in tehnično znanje. Na interaktivni delavnici se bodo udeleženci seznanili z vsemi ključnimi funkcijami 1KA – od oblikovanja vprašalnika in nastavitev do testiranja, objave, zbiranja ter analiziranja podatkov.
Delavnica je namenjena vsem, ki pri svojem delu zbirajo podatke in želijo izboljšati svoje znanje o uporabi 1KA ter pridobiti priporočila za učinkovitejšo izvedbo spletnih anket. Po dogovoru je možno vključiti dodatne vsebine, kot je pošiljanje e-poštnih vabil.
Vsebina delavnice:
- Oblikovanje vprašalnika – postavljanje vprašanj, uporaba pogojev
- Nastavitve vprašalnika – trajanje, jezik, obveščanje respondentov
- Testiranje vprašalnika – testni vnosi
- Objava ankete – distribucija ankete
- Zbiranje podatkov – pregled in izvoz odgovorov
- Analiza rezultatov – osnovne statistike, grafični prikazi
- Lokacija: Spletno okolje (Zoom, MS Teams)
Izvedba spletnih anket je tehnično enostavna, vendar je kakovost podatkov v veliki meri odvisna od ustrezne priprave celotne anketne raziskave. Delavnica skozi predavanja in praktične prikaze izpostavlja ključna načela metodologije spletnega anketiranja. Osredotoča se na vse korake priprave in izvedbe spletnih anket, s poudarkom na dejavnikih, ki lahko pozitivno ali negativno vplivajo na kakovost podatkov. Posebna pozornost je namenjena ustrezni pripravi spletnih vprašalnikov in pristopom za spodbujanje sodelovanja v anketah. Delavnica tako ponuja temeljna metodološka znanja za samostojno pripravo kakovostnih spletnih anket. Vsebine je po dogovoru mogoče prilagoditi predznanju in potrebam udeležencev.
- Ciljne skupine: Delavnica je namenjena vsem, ki želijo zbirati podatke z uporabo spletnih anket in pri tem zagotavljati visoko kakovost podatkov;
- Vsebina:
- Odločanje o primernosti uporabe spletne ankete;
- Razlike md verjetnostnimi in neverjetnostnimi vzorci;
- Osnovna načela ubeseditve anketnih vprašanj za spletne vprašalnike;
- Priprava spletnega vprašalnika: izbor ustreznih tipov vprašanj, samodejno preverjanje ustreznosti odgovorov;
- Vabljenje anketirancev k sodelovanju;
- Priprava podatkov za analizo.
- Lokacija: preko spleta (ZOOM, MS Teams)
Izvedba delavnice poteka po dogovoru z naročnikom (lokacija, vsebina, trajanje). Cena za izvedbo delavnice za 15 udeležencev je 100 € / uro. Izvede se lahko delavnica tudi za 30 udeležencev, v tem primeru je cena 200 € / uro.
Vse cene so v EUR in brez DDV; če se storitev izvede na fizični lokaciji uporabnika, se tarife zvišajo za 50 %.
Kontakt: