Uporabniki, ki želijo inštalacijo 1KA na lastnem strežniku, izpolnijo naročilo in na tej osnovi prejmejo inštalacijski paket z navodili za uporabo. Navodila so preverjena in dovolj jasna, tako da lahko večina uporabnikov inštalacijo opravi brez dodatne pomoči tehničnih sodelavcev 1KA. Res pa je, da lahko v tehnično kompleksnejših okoljih (npr. v večjih organizacijah s poostreno varnostjo) nastopijo nekatere posebnosti, ki zahtevajo dodatno intervencijo.
Poudariti velja, da pri inštalaciji 1KA na strežnike uporabnikov tehnična ekipa 1KA ne nudi brezplačne dodatne pomoči, razen osnovnega odzivanja na poizvedbe vprašanja, kjer se zgolj usmerimo k pristopom oziroma procesom za reševanje težav.
V primeru, ko bi uporabniki želeli pomoč tehnične ekipe 1KA, se je potrebno dogovoriti vnaprej in upoštevati, da se pri tem obračunavajo inženirske ure.