Možnost komentiranja vprašanj je zelo uporabna za razvijanje in testiranje vprašalnika. Nikakor pa ni primerna, da bi respondenti podajali vsebinske odgovore na anketna vprašanja (tipa besedilna vprašanja, torej 'vprašanja z odprtimi odgovori (glej Q5)') kar v obliki komentarjev, saj se komentarji sploh ne hranijo v bazo podatkov, na osnovi katere se kasneje izvajajo analize, ampak se hranijo le v bazo komentarjev.
Do nastavitev komentarjev lahko dostopate v zavihku 'UREJANJE' - 'Nastavitve' - 'Komentarji' ali s klikom na pogovorno okno, desno zgoraj (pod gumbom 'Pomoč'). Ko je enkrat komentiranje vklopljeno, lahko do komentarjev dostopate v zavihku 'TESTIRANJE' - 'Komentarji', s klikom na omenjeno okno, ali v zavihku 'UREJANJE - Vprašalnik', kjer so komentarji dostopni pod posameznimi vprašanji .
Komentiranje (oziroma testiranje) je za razvoj anketnega vprašalnika tako pomembno, da uporabo priporočamo praktično pri vsaki anketi. Posebej koristno in učinkovito je v primeru, ko z uporabo komentarjev nadomestimo razvoj vprašalnika v urejevalniku besedila (npr. MS Word) ter izmenjavo inačic preko emaila.
Funkcionalnost je na voljo za uporabnike individualnega paketa 3KA ter uporabnike poslovnih paketov za skupine.
- Komentarji
- Video vodič: Komentarji